Bios Life Lean Complete






Bios Life Lean Complete Chocolade 552 gram

Bios Life Lean Complete Chocolade 552 gram



Als u maaltijden moet overslaan omdat u steeds onderweg bent komt u voedingsstoffen tekort die uw lichaam nodig heeft.
Begin elke dag met een heerlijke, romige Lean Complete – shake vol eiwit. Een eiwitrijk ontbijt stimuleert de stofwisseling en de hersenen en helpt bovendien het hongergevoel in de loop van de dag te verminderen – zodat tussendoortjes verleden tijd zijn. Uit onderzoeken is gebleken dat mensen die een eiwitrijk ontbijt gebruiken in het algemeen gezonder en slanker zijn dan diegenen die het ontbijt overslaan. Bovendien kan een eiwitrijk ontbijt erbij helpen om uw gewicht beter onder controle te houden.

Ga nu over op een gezonde voeding met Lean Complete!
Lean Complete is een ideale combinatie van hoogwaardige plantaardige en dierlijke eiwitten, vitamines en mineralen. De twee heerlijke smaken vanille en chocola zorgen voor afwisseling. Gebruik Lean Complete minstens eenmaal per dag als maaltijdvervanging. Bij een bereiding met vetarme melk levert Lean Complete 18 tot 20 gram eiwit per portie.

Houd het 4-4-12- schema aan
Houd u aan het 4-4-12 schema en ontbijt met Lean Complete. 4-4-12 betekent het aanhouden van vaste minimale perdiodes tussen de maaltijden. Houd een tijd van minstens vier uur tussen ontbijt en lunch, vier uur tussen lunch en avondmaaltijd en minstens 12 uur tussen de avondmaaltijd en het ontbijt van de volgende morgen.

Wat is eiwit?
Eiwit of proteïne is een van de drie macrovoedingsstoffen die het lichaam nodig heeft voor het verkrijgen van energie. Macro-voedingsstoffen zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Eiwitten zijn de bouwstenen van het leven: U hebt eiwit in uw voeding nodig om het lichaam in staat te stellen cellen te herstellen en nieuwe cellen te vormen. Bij de vertering van eiwitten ontstaan aminozuren die in voldoende hoeveelheden moeten worden opgenomen om een optimale gezondheid te behouden.

Wat eiwitten kunnen doen
Voor het verteren van eiwit heeft het menselijke lichaam tot 30% meer energie nodig dan voor koolhydraten of vetten. Om die reden stimuleert een eiwitrijke voeding de stofwisseling en kan zo de vetafbraak ondersteunen.
Daarnaast heeft uw lichaam voldoende eiwit nodig om opgeslagen vet te mobiliseren voor de winning van energie. Als u te weinig eiwit eet moet uw lichaam harder werken om opgeslagen vet te kunnen gebruiken, en in plaats daarvan wordt spierweefsel aangepakt. Dit kan een reden zijn waarom u zich bij een eiwitarme voeding zwak en moe voelt.

Hoeveel eiwit heb ik nodig?
De aanbevolen dagelijkse dosering voor volwassen is ongeveer een gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Als u intensief train of spiermassa wilt opbouwen moet u minstens het dubbele van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid gebruiken. Een goede vuistregel is dat 20 tot 40% van de dagelijks geconsumeerde calorieën uit eiwit moeten bestaan.

Gebruikelijke bronnen van eiwit
Eieren zijn een van de meest waardevolle bronnen van eiwit. Gezonde volwassenen kunnen een ei per dag eten.
Melkproducten zoals melk, kaas en yoghurt zijn een uitstekende eiwitbron, bevatten waardevol calcium en zijn vaak verrijkt met vitamine D.
Zeevruchten zijn een uitstekende vetarme bron van eiwit. Vis zoals zal bevat iets meer vet maar bevat daarnaast kostbare omega-3-vetzuren.
Wit gevogelte is een uitstekende bron van mager eiwit. Donker vlees bevat iets meer vet. De huis bevat verzadigde vetzuren en moet daarom voor het bereiden worden verwijderd.
Mager rundvlees bevat slechts een gram meer verzadigd vet dan kipfilet. Mager rundvlees is ook een uitstekende bron van zink, ijzer en vitamine B12.
Peulvruchten (bonen) bevatten per half kopje evenveel eiwit als 30 g gebraden steak en zitten vol voedingsvezels die urenlang verzadigen.


€ 64.00



Aantal  



Bios Life Lean Complete Vanille 1104 gram

Bios Life Lean Complete Vanille 1104 gram



Als u maaltijden moet overslaan omdat u steeds onderweg bent komt u voedingsstoffen tekort die uw lichaam nodig heeft.
Begin elke dag met een heerlijke, romige Lean Complete – shake vol eiwit. Een eiwitrijk ontbijt stimuleert de stofwisseling en de hersenen en helpt bovendien het hongergevoel in de loop van de dag te verminderen – zodat tussendoortjes verleden tijd zijn. Uit onderzoeken is gebleken dat mensen die een eiwitrijk ontbijt gebruiken in het algemeen gezonder en slanker zijn dan diegenen die het ontbijt overslaan. Bovendien kan een eiwitrijk ontbijt erbij helpen om uw gewicht beter onder controle te houden.

Ga nu over op een gezonde voeding met Lean Complete!
Lean Complete is een ideale combinatie van hoogwaardige plantaardige en dierlijke eiwitten, vitamines en mineralen. De twee heerlijke smaken vanille en chocola zorgen voor afwisseling. Gebruik Lean Complete minstens eenmaal per dag als maaltijdvervanging. Bij een bereiding met vetarme melk levert Lean Complete 18 tot 20 gram eiwit per portie.

Houd het 4-4-12- schema aan
Houd u aan het 4-4-12 schema en ontbijt met Lean Complete. 4-4-12 betekent het aanhouden van vaste minimale perdiodes tussen de maaltijden. Houd een tijd van minstens vier uur tussen ontbijt en lunch, vier uur tussen lunch en avondmaaltijd en minstens 12 uur tussen de avondmaaltijd en het ontbijt van de volgende morgen.

Wat is eiwit?
Eiwit of proteïne is een van de drie macrovoedingsstoffen die het lichaam nodig heeft voor het verkrijgen van energie. Macro-voedingsstoffen zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Eiwitten zijn de bouwstenen van het leven: U hebt eiwit in uw voeding nodig om het lichaam in staat te stellen cellen te herstellen en nieuwe cellen te vormen. Bij de vertering van eiwitten ontstaan aminozuren die in voldoende hoeveelheden moeten worden opgenomen om een optimale gezondheid te behouden.

Wat eiwitten kunnen doen
Voor het verteren van eiwit heeft het menselijke lichaam tot 30% meer energie nodig dan voor koolhydraten of vetten. Om die reden stimuleert een eiwitrijke voeding de stofwisseling en kan zo de vetafbraak ondersteunen.
Daarnaast heeft uw lichaam voldoende eiwit nodig om opgeslagen vet te mobiliseren voor de winning van energie. Als u te weinig eiwit eet moet uw lichaam harder werken om opgeslagen vet te kunnen gebruiken, en in plaats daarvan wordt spierweefsel aangepakt. Dit kan een reden zijn waarom u zich bij een eiwitarme voeding zwak en moe voelt.

Hoeveel eiwit heb ik nodig?
De aanbevolen dagelijkse dosering voor volwassen is ongeveer een gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Als u intensief train of spiermassa wilt opbouwen moet u minstens het dubbele van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid gebruiken. Een goede vuistregel is dat 20 tot 40% van de dagelijks geconsumeerde calorieën uit eiwit moeten bestaan.

Gebruikelijke bronnen van eiwit
Eieren zijn een van de meest waardevolle bronnen van eiwit. Gezonde volwassenen kunnen een ei per dag eten.
Melkproducten zoals melk, kaas en yoghurt zijn een uitstekende eiwitbron, bevatten waardevol calcium en zijn vaak verrijkt met vitamine D.
Zeevruchten zijn een uitstekende vetarme bron van eiwit. Vis zoals zal bevat iets meer vet maar bevat daarnaast kostbare omega-3-vetzuren.
Wit gevogelte is een uitstekende bron van mager eiwit. Donker vlees bevat iets meer vet. De huis bevat verzadigde vetzuren en moet daarom voor het bereiden worden verwijderd.
Mager rundvlees bevat slechts een gram meer verzadigd vet dan kipfilet. Mager rundvlees is ook een uitstekende bron van zink, ijzer en vitamine B12.
Peulvruchten (bonen) bevatten per half kopje evenveel eiwit als 30 g gebraden steak en zitten vol voedingsvezels die urenlang verzadigen.


€ 111.30



Aantal